Mystery Client

Η μέθοδος του «Μυστικού Πελάτη» (Mystery Client, Mystery Shopping) αποτελεί μία από τις πιο σύγχρονες μεθόδους αντικειμενικής αξιολόγησης υπηρεσιών (και προϊόντων).

Εξειδικευμένος συνεργάτης, χωρίς να αποκαλύψει την πραγματική του ιδιότητα, επισκέπτεται την υπό αξιολόγηση επιχείρηση/ οργανισμό και συμπεριφέρεται σαν αληθινός πελάτης (πραγματοποιεί αγορές, καταναλώνει προϊόντα κτλ).

Στη συνέχεια συντάσσεται λεπτομερής έκθεση αξιολόγησης που συμπεριλαμβάνει στοιχεία:

  • Συμπεριφοράς Προσωπικού
  • Καταλληλότητας Υποδομών
  • Εκτίμηση Προϊόντων/ Υπηρεσιών σε αληθινές συνθήκες
  • Ειδικές Απαιτήσεις (κατά περίπτωση)

Το άριστα καταρτισμένο προσωπικό της IQCert E.E. με εμπειρία σε ποικίλες δραστηριότητες διαθέτει την κατάρτιση και την τεχνογνωσία για να διεκπεραιώσει άριστα τις ανάγκες μίας αξιολόγησης με την μέθοδο του «Μυστικού Πελάτη», έτσι ώστε να μεγιστοποιηθούν τα οφέλη για τον τελικό χρήστη που είναι η διοίκηση της επιχείρησης/ οργανισμού που υπόκεινται τον έλεγχο.