Παράπονα

1. Παράπονο Πελάτη

Σε περίπτωση που πελάτης διατυπώσει παράπονο για τις υπηρεσίες της IQCert E.E και των φυσικών προσώπων που την εκπροσωπούν, ο Φορέας Πιστοποίησης προβαίνει άμεσα στη διερεύνηση και συλλογή όλων των απαραίτητων στοιχείων για την επικύρωση του παραπόνου.

Σε κάθε περίπτωση, ευστάθειας ή μη του παραπόνου, η IQCert E.E ενημερώνει εγγράφως τον πελάτη. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα κατάθεσης προσφυγής στις αποφάσεις της IQCert E.E.

2. Παράπονο Τρίτου προς την IQCert E.E.

Σε περίπτωση παραπόνου από τρίτο για πελάτη της IQCert E.E ζητείται από τον τρίτο έγγραφη ενημέρωση της IQCert E.E.

Στη συνέχεια ενημερώνεται ο οργανισμός για τον οποίο έχει γίνει κατάθεση του παράπονου και ζητείται η άμεση παροχή σχετικής πληροφόρησης προς τον Φορέα Πιστοποίησης.

Η IQCert E.E προβαίνει στην εξέταση του ζητήματος και σε κάθε περίπτωση, ευστάθειας ή μη του παραπόνου, ενημερώνει τον πελάτη και τον καταγγέλλοντα.

Επιπλέον σκοπός της IQCert E.E. και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις είναι η λήψη μέτρων μη επανεμφάνισης παρόμοιων θεμάτων.

Στην περίπτωση που υπό πιστοποίηση ή πιστοποιημένη επιχείρηση δεν συμφωνεί με απόφαση οποιουδήποτε οργάνου της IQCert E.E, παρέχεται η δυνατότητα στην επιχείρηση να καταθέσει προσφυγή (ή ένσταση) κατά της εν λόγω απόφασης.

Οι προσφυγές (ή ενστάσεις) εναντίον των αποφάσεων των οργάνων της IQCert E.E εξετάζονται από την Επιτροπή Αμεροληψίας, και πρέπει να κατατεθούν γραπτώς εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την κοινοποίηση της απόφασης εναντίον της οποίας γίνεται η προσφυγή.

Προσφυγές μπορούν να κατατεθούν μόνο από άμεσα ενδιαφερόμενο σχετικά με την απόφαση η οποία προσβάλλεται. Ως άμεσα ενδιαφερόμενοι νοούνται οι υπό πιστοποίηση ή πιστοποιημένη επιχείρηση την οποία αφορά η προσβαλλόμενη απόφαση καθώς και οι πελάτες της.

Η τελική απόφαση κοινοποιείται άμεσα και γραπτώς στον φορέα που προσέφυγε με επιστολή του Διευθύνοντα Συμβούλου.

Η IQCert δεσμεύεται ότι δεν θα τηρήσει καμία μεροληπτική στάση έναντι του οργανισμού που προσφεύγει κατά των αποφάσεών της.

Μπορείτε να στείλετε τα παράπονα σας είτε στο fax 210 9884482, είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@iqc.gr.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινήσεις.