Πολιτική Ποιότητας

Ο Φορέας Πιστοποίησης International Quality Certification (IQCert Ε.Ε.) λειτουργεί σύμφωνα με τις ακόλουθες αρχές:

  1. Αμεροληψία
  2. Επάρκεια
  3. Υπευθυνότητα
  4. Διαφάνεια
  5. Εμπιστευτικότητα
  6. Ικανοποίηση Πελατών μέσω της αποτελεσματικής επίλυσης των αιτημάτων των πελατών

Ο Φορέας Πιστοποίησης IQCert Ε.Ε. δεσμεύεται πλήρως για την τήρηση των παραπάνω αρχών σε όλο το φάσμα των προσφερόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες της αλλά και στην επίλυση παραπόνων, προσφυγών και ενστάσεων από τους πελάτες προς τον Φορέα Πιστοποίησης. Στο πλαίσιο λειτουργίας της IQCert Ε.Ε. δεν παρέχονται καμίας φύσεως συμβουλευτικές υπηρεσίες και ούτε σχετίζεται με γραφεία ή μεμονωμένους συμβούλους.

Η IQCert Ε.Ε. έχοντας πλήρη επίγνωση των ισχυρών εμπορικών, οικονομικών και άλλων πιέσεων που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την κρίση της, λαμβάνει όλα τα μέτρα για να εξασφαλίσει την αμεροληψία και την ανεξαρτησία κατά την παροχή όλων των προσφερόμενων υπηρεσιών της. Η IQCert Ε.Ε. χειρίζεται αποτελεσματικά τη σύγκρουση συμφερόντων και διασφαλίζει την ανεξαρτησία και την αντικειμενικότητα στην παροχή επιθεωρήσεων για την απονομή και διατήρηση πιστοποιητικών συμμόρφωσης Συστημάτων Διαχείρισης.

Ο φορέας πιστοποίησης IQCert Ε.Ε. εξασφαλίζει ότι το σύνολο του προσωπικού, εσωτερικό ή εξωτερικό ή επιτροπές, που θα μπορούσε να επηρεάσει τις δραστηριότητες πιστοποίησης, δρα αμερόληπτα και δεν επιτρέπει εμπορικές, οικονομικές ή άλλες πιέσεις να επηρεάσουν την αμεροληψία του.

Η πολιτική της IQCert Ε.Ε. στον χώρο της ποιότητας εκφράζεται με την πλήρη δέσμευση της Διοίκησης της εταιρίας για τη μέγιστη δυνατή ικανοποίηση των αναγκών των πελατών της, για τις προσφερόμενες προς αυτούς υπηρεσίες. Οι υπεύθυνοι όλων των τμημάτων της IQCert Ε.Ε. έχουν αναλάβει την υποχρέωση για την απαρέγκλιτη εφαρμογή των Διαδικασιών Διαχείρισης της Ποιότητας σε ολόκληρη την περιοχή ευθύνης τους.

Κύριο μέλημά τους είναι η ευαισθητοποίηση όλου του προσωπικού σε θέματα ποιότητας και η συνεχής προσπάθεια για τη βελτίωση του υπάρχοντος Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και της αποδοτικότητας της εργασίας τους, μέσω της αποτελεσματικής αξιοποίησης ανθρώπινου δυναμικού και υλικοτεχνικής υποδομής. Η βασική πολιτική ποιότητας με γνώμονα την οποία προγραμματίζονται όλες οι ενέργειες της IQCert Ε.Ε. συνοψίζεται στα ακόλουθα:

  • Να επιτυγχάνει και να διατηρεί την ποιότητα των υπηρεσιών της στο επίπεδο που υπόσχεται στους πελάτες, χρησιμοποιώντας την καλύτερη διαθέσιμη τεχνολογία και τεχνογνωσία για τις οικονομικές δυνατότητες της εταιρίας.
  • Την διασφάλιση της αμεροληψίας και ανεξαρτησίας των προσφερόμενων υπηρεσιών προς όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.
  • Ο φορέας πιστοποίησης IQCert Ε.Ε. δεν πιστοποιεί τις δραστηριότητες πιστοποίησης άλλων φορέων πιστοποίησης
  • Ο φορέας πιστοποίησης IQCert Ε.Ε. δεν συμμετέχει σε δικαστικές διαμάχες μεταξύ πελατών της και πελατών των πελατών της ακόμα και αν είναι πελάτης η ίδια η IQCert Ε.Ε..
  • Να εκτελεί τις συμβάσεις μέσα στις συμφωνημένες προθεσμίες και πάντα σύμφωνα με τους προκαθορισμένους όρους.
  • Να προγραμματίζει τις εκάστοτε ποιοτικές βελτιώσεις των υπηρεσιών της με βάση τις πληροφορίες που επιστρέφονται από τους πελάτες.
  • Να εξασφαλίζει οργανωμένη επιμόρφωση και εκπαίδευση όλου του προσωπικού της ώστε να αποκτήσει συνείδηση ποιότητας και εξειδίκευση στις εργασίες του.
  • Να παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία ζητηθεί από τα ενδιαφερόμενα μέρη
  • Να εξασφαλίζει την τήρηση των νομικών απαιτήσεων και υποχρεώσεων που διέπουν τόσο την IQCert Ε.Ε. όσο και τις επιχειρήσεις πελάτες της.
  • Συνεχής Βελτίωση, όσον αφορά την κατάρτιση και τις διαδικασίες στα πλαίσια της ποιότητας και συνεχής προσπάθεια ενθάρρυνσης των συνεργατών της να κάνουν το ίδιο
  • Διατήρηση στενής προσωπικής επαφής με τους πελάτες για να διασφαλιστεί η συνεχής ενημέρωση για τις ανάγκες τους, και τις ανάγκες των πελατών τους, όσον αφορά την ποιότητα και την εξυπηρέτηση.
  • Συνεργασία με όλους τους συνεργάτες για να διασφαλιστεί ότι το επίπεδο ποιότητας και εξυπηρέτησής τους είναι ικανοποιητικό.
Δρ Ιωάννης Παπαδάκης
IQCert Ε.Ε. Διευθύνων Σύμβουλος